• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
5
دکتر کوشا در جلسه شورای اجرایی اسکودا:

سکان نهاد وکالت را به انسان‌های اصیل بدهید

  • کد خبر : 43217
  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷
سکان نهاد وکالت را به انسان‌های اصیل بدهید
جلسه شورای اجرایی اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران صبح امروز پنجشنبه 12 بهمن 1402 در محل اسکودا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران، دکتر جعفر کوشا، رئیس اسکودا در این جلسه با اشاره به برگزاری دو جشنواره «قلم وکیل» و «روابط عمومی کانون‌های وکلای دادگستری سراسر کشور» توسط روابط عمومی اسکودا اظهار کرد: در ماه گذشته نخستین جشنواره «قلم وکیل» را برگزار کردیم و امید داریم این رویداد در ادوار آینده هم در دستور کار قرار گیرد، چراکه وکیل در هر شرایط باید بتواند قلم خود را روز به روز پرتوان‌تر کند و در راستای ادای رسالت صنفی و مسئولیت اجتماعی قلم بزند. همچنین نخستین جشنواره روابط عمومی کانون‌های وکلای دادگستری به همت روابط عمومی اسکودا برگزار شد و از کانون‌های برگزیده هم تقدیر و تشکر به عمل آمد که جا دارد از روابط عمومی اتحادیه هم در این راستا تشکر کنم.

وی با بیان اینکه فعالیت روابط عمومی اسکودا از صفر به نقطه قابل قبولی رسیده است، در عین حال گفت: از برخی کانون‌های وکلا که در امر روابط عمومی کوتاهی می‌کنند گله‌مند هستیم و امید داریم که مسئولان روابط عمومی خود را هرچه سریعتر معرفی و توانمند کنند؛ روابط عمومی، دیده‌بان و پیشانی کانون وکلا به حساب می‌آید و باید آن را درگاه ارتباط جامعه وکالت با دنیای بیرون دانست که انعکاس دهنده ماهیت و موجودیت نهاد وکالت است و باید از این مجرا فعالیت و حضور خودمان را به سمع و نظر افکار عمومی برسانیم.

رئیس اسکودا در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: نصیحت من به جامعه وکلا این است که سکان نهاد وکالت را به انسان‌های اصیل بدهید؛ چراکه انسان «اصیل» به هیچ وجه «اسیر» نمی‌شود. در طول تاریخ امیرکبیرها اصلی بودند ولی متاسفانه قربانی کسانی شدند که عملاً اصالت نداشتند. بر همین اساسا اگر بگویم که اولین موضوع در بلوغ صنفی، اصالت است، گزافه‌گویی نکرده‌ام.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 3]
لینک کوتاه : https://scoda.org/?p=43217
  • نویسنده : روابط عمومی اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران
  • 395 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0
تماس باما