• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
8
در مراسم تحلیف جمعی از کارآموزان کانون مرکز اعلام شد؛

شروع کارآموزی ۱۱۳۶ از پذیرفته شدگان آزمون وکالت کانون وکلای مرکز از ۱۶ اردیبهشت

  • کد خبر : 40120
  • ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰:۲۲
شروع کارآموزی ۱۱۳۶ از پذیرفته شدگان آزمون وکالت کانون وکلای مرکز از ۱۶ اردیبهشت
مراسم تحلیف جمعی از کارآموزان کانون وکلای دادگستری مرکز روز پنجشنبه هفتم اردیبهشت ماه جاری در مرکز همایش‌های بين‌المللي ابوريحان بيروني دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اسکودا به نقل از کانون وکلای دادگستری مرکز، در این مراسم که با حضور اعضای هیات مدیره برخی از روسای ادوار کانون، رییس و اعضای هیئت مدیره صندوق حمایت وکلای دادگستری، اعضای کمیسیون کارآموزی و اختبار، روسای ادارات کانون مرکز و پیشکسوتان نهاد وکالت برگزار شد، دکتر حسن صفادوست ضمن تبریک به کارآموزانی که در این روز به شغل شریف وکالت نائل آمدند، بیان کرد: حفظ شأن و استقلال وکیل از اساسی‌ترین اهدافی است که ما به آن معتقدیم و مجدانه جهت حفظ و گسترش این اهداف مقدس تلاش می‌کنیم.

وی افزود: همانگونه که ما همواره معتقد به حفظ شأن قضات و همکاران قضایی هستیم، انتظار متقابل داریم، شأن وکلا در حین دادرسی، تحقیقات مقدماتی در دادسرا و مراجع قضایی حفظ شود.

رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز اظهار امیدواری کرد با همدلی و همراهی با سایر کانون‌ها بتوانیم بر مشکلات فائق آییم.

در ادامه این مراسم دکتر شاه محمدی، نایب رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز نیز در سخنانی بیان کرد: کارآموزان وکالت، عضو خانواده بزرگ نهاد وکالت هستند و ما به دغدغه‌های آنها آگاهیم.

وی در ادامه از شروع کارآموزی تعداد ۱۱۳۶ نفر از کارآموزان در ۱۶ اردیبهشت و گروه بعدی طبق برنامه زمانبندی کمیسیون کارآموزی در خرداد ماه امسال خبر داد.

دکتر شاملو، رییس کمیسیون کارآموزی کانون وکلای دادگستری مرکز نیز ضمن بیان این موضوع که با همکاری حدود ۲۰ نفر از اعضای کمیسیون کارآموزی برنامه‌های جدیدی در دست  تدوین است، اظهار کرد: امسال حدود ۲۴۰۰ کارآموز در دوره جدید داریم که در مقایسه با سایر استان‌ها رقم قابل توجهی است. ما در دوره تحول هستیم و درصددیم تا با دریافت پیشنهادات و انتقادات همکاران و کارآموزان عزیز، با نوآوری و ایجاد تحول و جلوگیری از اعمال سلیقه شخصی اساتید در ارائه خدمات آموزشی، هر چه بیشتر در حفظ کرامت انسانی کارآموزان بکوشیم.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
لینک کوتاه : https://scoda.org/?p=40120
  • نویسنده : روابط عمومی اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران
  • 1033 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0
تماس باما