• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
16

صورتجلسه شورای اجرایی اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران – اسکودا- مورخ ۳۰/۶/۹۱

  • کد خبر : 1349
  • ۰۳ شهریور ۱۳۹۱ - ۰:۱۶

بسمه تعالی پیرو دعوت قبلی ، جلسه شورای اجرایی شورای اجرایی اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران – اسکودا- در تاریخ ۳۰/۶/۹۱ در محل دفتر مرکزی اتحادیه تشکیل گردید. اتحادیه بدوا اهانت به ساحت قدسی پیامبر اعظم (ص) را به شدت محکوم و تصریح می کند که به بهانه آزادی بیان نباید مقدسات مذهبی انسان […]

بسمه تعالی

پیرو دعوت قبلی ، جلسه شورای اجرایی شورای اجرایی اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران – اسکودا- در تاریخ ۳۰/۶/۹۱ در محل دفتر مرکزی اتحادیه تشکیل گردید. اتحادیه بدوا اهانت به ساحت قدسی پیامبر اعظم (ص) را به شدت محکوم و تصریح می کند که به بهانه آزادی بیان نباید مقدسات مذهبی انسان ها مورد توهین و تخفیف قرار گیرد. سپس شورا وارد دستور شده و به شرح ذیل بحث و اتخاذ تصمیم گردید.

بند اول دستور جلسه : گزارش کمک مالی کانون ها به زلزله زدگان آذربایجان شرقی و بحث و بررسی پیرامون چگونگی هزینه کرد آن
پس از بحث و بررسی جناب آقای دکتر فرهودی نیا نایب رییس اسکودا از جانب اعضای محترم شورای اجرایی به نمایندگی تام الاختیار جهت اتخاذ تصمیم ، نظارت، پی گیری و هزینه کرد کمک اهدایی کانونهای وکلای دادگستری کشور به زلزله زدگان آذربایجان شرقی انتخاب که با عنایت به اولویت لازم در این زمینه اقدامات خود را از همین زمان شروع فرمایند.

بند دوم دستور جلسه : بررسی وضعیت آزمون ۹۱ (مسایل و …)
مسائل مربوطه طرح و به بحث گذاشته شد. مقرر شد موارد حسب مصوبات قبلی اقدام گردد.

بند سوم دستور جلسه : ارائه گزارش فعالیت های انجام شده در خصوص لایحه وکالت رسمی:
پس از بحث و بررسی موضوع و استماع آخرین اطلاعات پیرامون سرنوشت لایحه موسوم به لایحه جامع وکالت رسمی و اینکه به قرار اطلاع دوباره در کمیسیون فرعی لوایح دولت مطرح شده است و ضرورت پی گیری موضوع از سوی یکایک کانونهای وکلای دادگستری ، مقرر گردید :

۱-        هیات های مدیره کانونهای وکلا برابر مصوبات قبلی به اطلاع رسانی عمومی و خصوصی و صنفی در این رابطه ادامه دهند و به فعالیت های خود در این زمینه بیشتر از پیش بیافزایند.
۲-        نظر جمعی وکلای عضو خود را در اسرع وقت و حداکثر طی ۱۵ روز پیرامون لایحه موصوف اخذ و به اتحادیه ارسال دارند.
۳-        هیات مدیره محترم کانون ها به طریق مقتضی با نمایندگان محترم استان مربوطه در تماس مداوم بوده و نامبردگان را در جریان ماوقع قرار دهند.
۴-        در اسرع وقت ترتیب ملاقات با مسئولین محترم قوه قضاییه از طریق اتحادیه (کمیته راهبردی) داده شده و نتیجه به شورای اجرایی بعدی منعکس گردد.
۵-        به آحاد وکلای عضو کانونهای وکلای دادگستری کشور اکیدا توصیه می شود به وظیفه تاریخی خود در جهت حفظ استقلال کانون ها به هر نحوی که امکان پذیر است عمل نمایند و توجه کافی به سرنوشت نهاد وکالت مبذول فرمایند.

بند چهارم دستور جلسه : بحث و بررسی مقدماتی پیرامون جایگاه قانونی ”عوارض مورد مطالبه شهرداری ها از وکلای دادگستری”
مقرر گردید کانون محترم کرمانشاه با مطالعه سوابق و بررسی مستندات لازم گزارش خود را به شورای اجرایی جهت پی گیری و اقدام قانونی ارائه فرمایند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
لینک کوتاه : https://scoda.org/?p=1349
  • 1708 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای صورتجلسه شورای اجرایی اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران – اسکودا- مورخ ۳۰/۶/۹۱ بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0

دیدگاهها بسته است.

تماس باما