• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
13

صورتجلسه شورای اجرایی اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران (اسکودا) مورخ ۲۹/۱۱/۹۳

  • کد خبر : 25206
  • ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۲

باسمه تعالی در تاریخ ۲۹/۱۱/۱۳۹۳ جلسه شورای اجرایی اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران – اسکودا در محل اتحادیه تشکیل و نسبت به موضوعات مندرج در دستور جلسه به شرح زیر بحث و اتخاذ تصمیم شد: ۱- تشکیل کارگروه مربوط به لایحه وکالت گزارش تشکیل کارگروه های مختلف مربوط به این موضوع از طرف […]

باسمه تعالی

در تاریخ ۲۹/۱۱/۱۳۹۳ جلسه شورای اجرایی اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران – اسکودا در محل اتحادیه تشکیل و نسبت به موضوعات مندرج در دستور جلسه به شرح زیر بحث و اتخاذ تصمیم شد:

۱- تشکیل کارگروه مربوط به لایحه وکالت
گزارش تشکیل کارگروه های مختلف مربوط به این موضوع از طرف اتاق فکر تصویبی شورای اجرایی به آگاهی حضار محترم رسید و
در خصوص تعیین کارگروه ویژه ی موضوع استقلال و ادغام ، مذاکره و آقایان جندقی، دکتر نجفی توانا، دکتر فرهودی نیا ، انوری زاده و صادق هژیر به عنوان اعضای کارگروه ویژه ی استقلال و ادغام، به اتفاق آرا انتخاب شدند.

۲-تخصیص سهمیهای به کارمندان کانونها در آزمون ورودی کارآموزی وکالت
موضوع مطرح و به اتفاق آرا رد شد .

۳- ملاقات با رئیس محترم دادگاه عالی انتظامی قضات و اعضاء محترم دادگاهها
گزارش ملاقات با ریاست محترم دادگاه عالی انتظامی قضات و اعضای محترم دادگاه های مذکور به عرض حضار محترم رسید.

۴- بررسی تاریخ شفاهی حقوق ایران
گزارش اقدام خانه اندیشمندان علوم انسانی برای بررسی تاریخ شفاهی حقوق ایران به عرض حضار محترم رسید و مقرر شد با بررسی بیشتر قضیه چنانچه همکاری اتحادیه و کانونها در این خصوص به نحوی از انحاء ممکن باشد حسب مورد اقدام و نتیجه به شورای محترم اجرایی اعلام شود.

۵- قرارداد تاسیس و فعال سازی باشگاه تخصصی حقوقی برج میلاد
موضوع مطرح شد و مورد بحث قرار گرفت . مقرر شد نسبت به بررسی جزئیات امر و اعلام نتیجه به شورای محترم اجرایی به منظور عقد قرارداد اقدام شود.

۶- کتابهای رویه قضائی
مورد مطرح و تشریح و مقرر شد برای هرکانون یک نسخه به عنوان نمونه ارسال شود. کانون های محترم تعداد و انواع مورد نیاز خود را اعلام خواهند نمود.

۷- معادل سازی مدرک کارشناسی ارشد حقوق(گرایش حقوق خصوصی) با مدرک کاردانی حقوق

ماحصل مطلب امکان جایگزینی مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی به جای مدرک کاردانی غیر مرتبط با حقوق در مورد کسی است که مدرک کارشناسی ناپیوسته حقوق دارد. مورد مطرح و در خصوص آن بحث و امکان این انطباق مردود اعلام شد.

۸- نامه ۱۱۴۰۷/۸۹۰/۵۴۰۶-۱۸/۱۱/۹۳ بنیاد شهید و امور ایثارگران
موضوع مورد بررسی و بحث قرار گرفت ، مقرر شد در جواب نامه اعلام شود کانون های وکلا آمادگی ایجاد امکان آموزش ایثارگران را با هماهنگی و همکاری بنیاد شهید وامور ایثارگران دارند به نحوی که اینگونه داوطلبان بتوانند با آمادگی کافی در آزمون شرکت کنند و بدون اشکال پذیرفته شوند.

۹- برگزاری سمینار بین المللی با حضور اعضای IBA اتحادیه کانون های وکلای ترکیه و کانون های وکلای کشورهای همسایه و اعضای هیات مدیره کانون های وکلای دادگستری ایران.
اصل پیشنهاد هماهنگ کننده امور بین الملل ، آقای یزدی مورد تصویب قرار گرفت و مقرر شد از ایشان خواسته شود طرح و روش اجرای سمینار را برای عرضه به شورای اجرایی تهیه و مطرح نمایند.

۱۰- هر مطلب دیگری که کانونهای محترم صلاح بدانند
گزارش وضعیت موجود اتوماسیون به استحضار حضار رسید. مقرر شد زمان پایان قرارداد اتوماسیون اتحادیه ۲۰ اسفند سال جاری باشد و پس از آن قرارداد فاز دوم برای امضا و شروع به کار مورد بررسی قرار گیرد.

جلسه در ساعت ۱۵ روز جاری با امضای ذیل صورتجلسه به پایان رسید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
لینک کوتاه : https://scoda.org/?p=25206
  • 1431 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای صورتجلسه شورای اجرایی اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران (اسکودا) مورخ ۲۹/۱۱/۹۳ بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0

دیدگاهها بسته است.

تماس باما