• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
12

صورتجلسه شورای اجرایی اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران (اسکودا) مورخ ۲۰/۳/۹۴

  • کد خبر : 25294
  • ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲

باسمه تعالی صورتجلسه شورای اجرایی اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران (اسکودا) مورخ ۲۰/۳/۹۴ در تاریخ ۲۰/۳/۱۳۹۴ جلسه شورای اجرایی اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران-اسکودا در محل اتحادیه تشکیل و نسبت به موضوعات مندرج در دستور جلسه به شرح زیر بحث و اتخاذ تصمیم شد: ۱- اعلامات کانون محترم مرکز در خصوص همایش […]

e17e4997-d5b3-44df-a682-6980430c2473

باسمه تعالی
صورتجلسه شورای اجرایی اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران (اسکودا) مورخ ۲۰/۳/۹۴

در تاریخ ۲۰/۳/۱۳۹۴ جلسه شورای اجرایی اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران-اسکودا در محل اتحادیه تشکیل و نسبت به موضوعات مندرج در دستور جلسه به شرح زیر بحث و اتخاذ تصمیم شد:

۱- اعلامات کانون محترم مرکز در خصوص همایش لرستان و نحوه برگزاری همایش های بعدی و سایر موارد مربوط به همایش لرستان و سایر موارد مربوط به همایش لرستان.
الف- پیشنهاد کانون محترم مرکز درمورد این که همایش های اسکودا کلا در تهران برگزار شود به رای گذاشته شد و تصویب نشد. متعاقبا پیشنهاد دوم مبنی بر برگزاری یکی از دو همایش سالانه در تهران و دیگری در کانون ها به ترتیب نوبت مطرح شد و مورد تصویب قرار نگرفت. شورای اجرایی یادآوری میکند که موارد مربوط به نحوه برگزاری مورد توجه تنظیم کنندگان آیین کار اسکودا که تدوین و تنظیم آن در جریان است قرار خواهد گرفت.
ب- نامه کانون محترم مرکز در مورد رعایت پروتکل در همایش ها مطرح شد و مورد توجه نمایندگان محترم کانون ها قرار گرفت.
ج- موارد انجام شده جهت عملیاتی کردن مصوبات و برخی از مطالب مطروحه در همایش لرستان به استحضار شورای محترم اجرایی رسید.
د- توضیحات جناب آقای دکتر رضایی، ریاست محترم کانون وکلای دادگستری لرستان، استماع شد.

۲- درخواست کانون محترم زنجان در مورد پرداخت علی الحساب
درخواست کانون محترم زنجان در خصوص پرداخت علی الحساب هزینه همایش مطرح و تصویب شد.
ضمنا اظهارات جناب آقای بهرامی، نماینده محترم کانون زنجان در خصوص درخواست هرنوع راهنمایی و پیشنهاد برای بهتر برگزار شدن همایش زنجان استماع شد و مورد توجه شورا قرار گرفت.

۳- برگزاری سمینار یک روزه ((استقلال حرفه وکالت و کانون های وکلا از منظر بین المللی))
درمورد برگزاری سمینار یک روزه در خصوص استقلال حرفه وکالت و کانون های وکلا از منظر بین المللی بحث و موارد ذیل تصویب شد :

الف- به شرکت کنندگان گواهی نامه حضور در سمینار داده خواهد شد.
ب- محل برگزاری سالن اصلی برج میلاد و تاریخ آن یکشنبه چهارم مرداد ماه خواهد بود.
ج- در صورت اقتضا از اسپانسرها برای تامین هزینه استفاده خواهد شد.
د- هزینه ثبت نام در مورد کسانی که از پرداخت هزینه معاف نیستند یک میلیون ریال و برای دانشجویان و کارآموزان وکالت پانصد هزارریال می باشد.
ه- سخنرانان علاوه بر مدعوین خارجی عبارت خواهند بود از ریاست محترم کانون مرکز یا فرد دیگری که کانون محترم مرکز انتخاب و تعرفه فرمایند، سرکار خانم دکتر داوودی ریاست محترم کانون البرز، رییس اسکودا و یک نفر دیگر به انتخاب رییس اسکودا.
و- هزینه همایش به مبلغ پانصد میلیون ریال مورد تصویب قرار گرفت.
ز- مقالات و مطالب مربوط به موضوع همایش که پیش از این چاپ و منتشر شده است با انتخاب سرکار خانم دکتر داوودی به زبان انگلیسی ترجمه و به صورت دو زبانه در روز برگزاری همایش به مدعوین داده خواهد شد. از کانون های محترم درخواست می شود از اعضای خود بخواهند مقالاتی در خصوص موضوع همایش تهیه و حداکثر تا تاریخ دهم تیرماه به اسکودا ارسال کنند.
ح- کانون های محترم به نحو مقتضی برگزاری این سمینار را به اعضای خود، اساتید و دانشجویان دانشکده های حقوق در محل استقرار کانون اطلاع خواهند داد تا با توجه به محدودیت تعداد شرکت کنندگان افراد علاقمند به موقع اقدام به ثبت نام کنند.

۴- مطلب اعلامی جناب آقای سمامی از کانون مرکز در خصوص دانشجویان مرکز آموزش علمی کاربردی کانون سردفتران و دفتریاران
موضوع مطرح و موارد دیگر اعلام شده نیز عنوان شد. مقرر شد هیاتی متشکل از جنابان آقایان دکتر شهبازی نیا، دکتر سمامی، دکتر رضایی و جعفرزاده در خصوص مورد بررسی و نتیجه را به اسکودا اعلام فرمایند.
۵- سایر مواردی که اعضای محترم شورا مطرح نمودند:
الف- موقع سرکار خانم دکتر داوودی ، ریاست محترم کانون البرز، نسخی از نظامات آن کانون را در اختیار اعضای شورای اجرایی قرار دادند تا در کانون های محترم مورد بررسی قرار گیرد و نتیجه به اسکودا اعلام شود.
ب- جناب آقای انوری زاده فرمودند موضوع بیمه تکمیلی مبتلی به همه کانون هاست لازم است اتحادیه د راین مورد اقدام کند. موضوع مطرح و مقرر شد اسکودا در این زمینه اقدام و نتیجه را در شورای اجرایی بعدی مطرح نماید.
جناب آقای انوری زاده فرمودند این امکان وجود دارد که در هریک از جلسات شورای اجرایی میزبان تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی باشیم. شورای اجرایی موافقت و اشتیاق خود را به این مطلب اعلام کرد.

جلسه در ساعت ۱۴ روز جاری با امضای ذیل صورتجلسه به پایان رسید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
لینک کوتاه : https://scoda.org/?p=25294
  • 1408 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای صورتجلسه شورای اجرایی اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران (اسکودا) مورخ ۲۰/۳/۹۴ بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0

دیدگاهها بسته است.

تماس باما