• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
16

قانون مجازات اسلامی از مجلس به دولت ابلاغ شد

  • کد خبر : 2527
  • ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۳

تهران – معاون حقوقی و امور مجلس وزیر دادگستری از ابلاغ قانون مجازات اسلامی از سوی رییس مجلس به دولت خبر داد و گفت: قانون یاد شده به احتمال زیاد از اواسط خرداد ماه امسال اجرایی می شود. ˈ عبدالعلی میرکوهیˈ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا اجتماعی ایرنا افزود: وزارت […]

تهران – معاون حقوقی و امور مجلس وزیر دادگستری از ابلاغ قانون مجازات اسلامی از سوی رییس مجلس به دولت خبر داد و گفت: قانون یاد شده به احتمال زیاد از اواسط خرداد ماه امسال اجرایی می شود.

ˈ عبدالعلی میرکوهیˈ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا اجتماعی ایرنا افزود: وزارت دادگستری پیگیر است تا قانون مجازات هر چه زودتر به امضای رییس جمهور رسیده و به روزنامه رسمی ابلاغ شود.

این مقام مسئول در وزارت دادگستری ادامه داد: قوانین ۱۵ روز بعد از تاریخ انتشار در روزنامه رسمی، قابلیت اجرایی پیدا می کنند.

میرکوهی اضافه کرد: قانون مجازات اسلامی به احتمال زیاد از اواسط یا اواخر خرداد ماه امسال قابلیت اجرا در محاکم را خواهد داشت.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دادگستری علت به تاخیر افتادن ابلاغ قانون مجازات اسلامی از مجلس به دولت را ترتیب مواد این قانون در اداره قوانین مجلس عنوان کرد.

میرکوهی همچنین درباره بررسی لایحه نحوه اجرای محکومیتی های مالی گفت: بررسی مواد پایانی این لایحه به دلیل بررسی لایحه بودجه ۹۲ در صحن علنی مجلس به جسات آتی کمیسیون حقوقی و قضایی موکول شده است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
لینک کوتاه : https://scoda.org/?p=2527
  • 1173 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای قانون مجازات اسلامی از مجلس به دولت ابلاغ شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0

دیدگاهها بسته است.

تماس باما