• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
17

کمیسیون قضایی لایحه نحوه اجرای محکومیت‌های مالی را بررسی می‌کند

  • کد خبر : 859
  • ۲۵ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۴

کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در جلسات این هفته خود بررسی لایحه ممنوعیت خلع‌ید و قلع و قمع ورزشگاه‌ها و تاسیسات و اماکن ورزشی و لایحه نحوه اجرای محکومیت‌های مالی را مورد رسیدگی قرار می‌دهد. به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بررسی لایحه انتقال موردی محکومان به حبس، طرح دائمی شدن قانون اصلاح […]

کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در جلسات این هفته خود بررسی لایحه ممنوعیت خلع‌ید و قلع و قمع ورزشگاه‌ها و تاسیسات و اماکن ورزشی و لایحه نحوه اجرای محکومیت‌های مالی را مورد رسیدگی قرار می‌دهد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بررسی لایحه انتقال موردی محکومان به حبس، طرح دائمی شدن قانون اصلاح موادی از قانون تشکیل سازمان بازرسی کل کشور و لایحه اصلاح قانون تهیه و تنظیم اسناد در دفاتر اسناد رسمی از دیگر دستور کارهای کمیسیون قضایی و حقوقی در هفته جاری خواهد بود.

کارگروه حقوق خصوصی این کمیسیون لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان، کارگروه حقوق جزا لایحه قضازدایی و حذف برخی عناوین مجرمانه از قوانین، کارگروه حقوق بین‌الملل لایحه انتقال موردی محکومان به حبس و کارگروه حقوق عمومی لایحه جرم‌زدایی از قانون موادمخدر و درمان مبتلایان به سوء مصرف موادمخدر را در جلسات هفته جاری بررسی می‌کنند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
لینک کوتاه : https://scoda.org/?p=859

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0

دیدگاهها بسته است.

تماس باما