• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
13

لایحه «حمایت خانواده» در نوبت صحن علنی مجلس است

  • کد خبر : 1768
  • ۰۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۰:۴۵

معاون حقوقی و پارلمانی وزیر دادگستری گفت: به احتمال زیاد لایحه حمایت خانواده این هفته در مجلس تصویب و به شورای نگهبان ارسال می‌شود. عبدالعلی میرکوهی در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در مورد سرانجام لوایح قضایی که در مجلس شورای اسلامی به سر می‌برند، گفت: در آخرین اظهارنظر شورای نگهبان ایرادی […]

معاون حقوقی و پارلمانی وزیر دادگستری گفت: به احتمال زیاد لایحه حمایت خانواده این هفته در مجلس تصویب و به شورای نگهبان ارسال می‌شود.

عبدالعلی میرکوهی در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در مورد سرانجام لوایح قضایی که در مجلس شورای اسلامی به سر می‌برند، گفت: در آخرین اظهارنظر شورای نگهبان ایرادی نسبت به لایحه حمایت خانواده مطرح شده بود که این ایراد با حضور یکی از اعضای شورای نگهبان بر طرف شد و اکنون لایحه خانواده در نوبت صحن علنی مجلس قرار دارد.

وی یادآور شد: به احتمال زیاد لایحه حمایت خانواده این هفته به تصویب مجلس رسیده و برای تایید نهایی به شورای نگهبان ارسال می‌شود.

معاون حقوقی و پارلمانی وزیر دادگستری در مورد لایحه قانون مجازات اسلامی نیز گفت: شورای نگهبان در آخرین اظهارنظر، سه ایراد به این لایحه وارد کرد که هفته گذشته این موضوع در کمیسیون قضایی مورد بررسی قرار گرفت.

وی یادآور شد: به دلیل اینکه لایحه قانون مجازات اسلامی اصل هشتادوپنجی بود از سوی کمیسیون به شورای نگهبان ارسال شد.

میرکوهی درباره‌ی لایحه‌ای با موضوع انتقال سازمان‌ها اجرایی قوه قضاییه به دولت نیز گفت: هنوز چنین لایحه‌ای به مجلس ارسال نشده است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
لینک کوتاه : https://scoda.org/?p=1768
  • 1314 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای لایحه «حمایت خانواده» در نوبت صحن علنی مجلس است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0

دیدگاهها بسته است.

تماس باما