• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
4
رئیس کانون وکلای دادگستری استان گلستان:

نهاد وکالت میراث سترگی است که همه باید پاسدار استقلال آن باشیم

  • کد خبر : 43373
  • ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶
نهاد وکالت میراث سترگی است که همه باید پاسدار استقلال آن باشیم
در مراسمی نمادین دوره کارآموزی کارآموزان ورودی ۱۴۰۲ کانون وکلای دادگستری گلستان با حضور رییس و اعضای هیأت مدیره، اعضای کمیسیون کارآموزی و پیشکسوتان در تالار میرداماد گرگان آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اسکودا به نقل از کانون وکلای دادگستری استان گلستان، در این مراسم، دکتر «علی طالع زاری» رییس کانون ضمن تبریک آغاز هفته وکیل مدافع و گرامیداشت مقام وکیل و تبریک به کارآموزان به سبب قبولی در آزمون وکالت و پیوستن به خانواده کانون وکلای دادگستری، توضیحاتی را در ارتباط با دوره کارآموزی و تشریفات اداری عنوان کرد.

دکتر «طالع زاری» در ادامه کارآموزان را به رعایت اخلاق و سلامت رفتار و کردار، احترام به پیشکسوت، تلاش در مسیر احقاق حق و اجرای عدالت، تلاش و پشتکار در فعالیت‌های وکالتی توصیه کرد و از کارآموزان خواست خود را در تراز نهاد وکالت به لحاظ علمی، شخصیتی، اجتماعی و فرهنگی قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: نهاد وکالت یک میراث سترگ است که همه باید پاسدار و‌ پاسبان ارزش‌های صنفی به خصوص استقلال نهاد وکالت باشیم.

در ادامه جلسه «نادر ذوالفقاری» یکی از پیشکسوتان حاضر در جلسه و «رضا سلیمانی» عضو هیأت مدیره کانون وکلای گلستان به بیان سخنرانی پرداختند و در پایان، پروانه کارآموزی رتبه های برتر آزمون اعطا شد.

حضور رییس و هیأت مدیره کانون وکلای گلستان در مجتمع زندان گرگان

همچنین در دومین روز از هفته وکیل مدافع، رییس و اعضای هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری گلستان با حضور در مجتمع زندان گرگان ضمن برگزاری جلسه با ریاست زندان و مدیران اداره کل زندان های استان، از زندان گرگان و اتاق معاضدت کانون بازدید کردند.

در این جلسه که دوم اسفند ماه در زندان گرگان برگزار شد، همکاری‌های مشترک و توسعه کمی و کیفی همکاری‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

پس از این جلسه، اعضای هیأت مدیره کانون وکلای گلستان از زندان گرگان بازدید کردند.

در این بازدید، مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان نیز ضمن همراهی، از خدمات معاضدتی کانون وکلا به زندانیان تقدیر کرد.

در حاشیه این بازدید، حاضرین از اتاق معاضدت کانون نیز بازدید و از تلاش های اعضای کمیسیون حمایت از زندانیان کانون وکلای گلستان قدردانی کردند.

دیدار با جانباز حاج علی طهماسبی

در سومین روز از هفته وکیل مدافع، رییس و اعضای هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری گلستان از یکی از جانبازان جنگ تحمیلی عیادت کردند.

در این دیدار که سوم اسفندماه برگزار شد هیأت مدیره کانون به نمایندگی از وکلای استان، مراتب قدردانی و قدرشناسی از جانبازی و ایثارگری در دفاع از میهن را به حاج «علی طهماسبی» ابراز کردند.

حاج «علی طهماسبی» جانباز ۷۰ درصد و از جانبازان قطع نخاع دفاع مقدس می باشد که در سال ۶۴ و در عملیات بدر و قدس در منطقه هور الهویزه به درجه رفیع جانبازی نائل شده است. نامبرده از خیرین و فعالین اجتماعی و فرهنگی استان می باشد.

در این دیدار «محمدعلی طالع زاری» مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران استان گلستان نیز هیأت مدیره کانون را همراهی کرد.

لازم به ذکر است که در نام گذاری نمادین هفته وکیل مدافع، سوم اسفند از ناحیه کانون وکلای گلستان تحت عنوان «کانون وکلا و تکریم ایثارگران» نامگذاری شده است.

دیدار با خانواده شهید محمدحسن غفاری

در سومین روز از هفته وکیل مدافع، رییس و اعضای هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری گلستان با خانواده یکی از شهدای جنگ تحمیلی دیدار کردند.

در این دیدار که سوم اسفندماه برگزار شد هیأت مدیره کانون به نمایندگی از وکلای استان مراتب قدردانی و قدرشناسی از ایثارگری در دفاع از میهن را به خانواده شهید «محمدحسن غفاری» ابراز کردند.

سردار شهید «محمدحسن غفاری» معاونت اطلاعات و عملیات لشگر ویژه ۲۵ کربلا بودند که در سال ۶۵ و در عملیات کربلای ۵ در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

در این دیدار عده ای از همرزمان شهید که جزو جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس می باشند نیز حضور داشتند و به بیان سجایای اخلاقی و خاطرات سردار شهید پرداختند.

در این دیدار «محمدعلی طالع زاری» مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران استان گلستان نیز هیأت مدیره کانون وکلا را همراهی کرد.

لازم به ذکر است که در نام گذاری نمادین هفته وکیل مدافع، سوم اسفند از ناحیه کانون وکلای گلستان تحت عنوان «کانون وکلا و تکریم ایثارگران» نامگذاری شده است.

حضور در گلزار شهدای گرگان

در سومین روز از هفته وکیل مدافع، رییس و اعضای هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری گلستان با حضور در گلزار شهدای گرگان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

در این برنامه که سوم اسفندماه برگزار شد هیأت مدیره کانون به همراه تعدادی از وکلا با حضور در گلزار شهدای گمنام با اهدای گل و گلاب افشانی به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند و با حضور در کنار مزار شهدا به مادران شهدا تسلی خاطر دادند.

در این دیدار «محمدعلی طالع زاری» مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران استان گلستان نیز هیأت مدیره کانون را همراهی کرد.

لازم به ذکر است که در نام گذاری نمادین هفته وکیل مدافع، سوم اسفند از ناحیه کانون وکلای گلستان تحت عنوان «کانون وکلا و تکریم ایثارگران» نامگذاری شده است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
لینک کوتاه : https://scoda.org/?p=43373
  • نویسنده : روابط عمومی اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران
  • 149 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0
تماس باما