• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
14
وکیل سعید آئینه وند دبیر چهل و چهارمین همایش اسکودا

هجمه‌ها به کانون وکلا، رنگ و بوی سیاسی دارد

  • کد خبر : 36768
  • ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶
هجمه‌ها به کانون وکلا، رنگ و بوی سیاسی دارد
دبیر برگزاری چهل و چهارمین همایش اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران هجمه‌ها و حملات به بهانه‌های غیرکارشناسی و عوام گرایانه متعدد وارده به قدیمی ترین نهاد مدنی ایران را آغشته با نوعی رنگ و بوی سیاسی دانست

دکتر سعید آئینه وند دبیر برگزاری چهل و چهارمین همایش اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران صبح روز ۲۸ اردیبهشت ماه، ضمن خیرمقدم به مدعوین این همایش، مطرح کرد: از مهرماه سال ۱۳۸۷ که یازدهمین همایش اسکودا برگزارشد، تاکنون بیش از ۱۳ سال زمان می‌گذرد که در این بین شوربختانه مشکلات نهاد وکالت سالیانه افزون‌تر شده است.

نائب رئیس کانون وکلای همدان با بیان اینکه همچنان از منجنیق فلک تیغ فتنه می‌بارد، تصریح کرد: کانون وکلای دادگستری قدیمی ترین نهاد مدنی در ایران است که در سال‌های اخیر به بهانه‌های غیرکارشناسی و عوام گرایانه مورد هجمه و حملات قرار گرفته است.

آیینه‌وند ضمن ابراز تأسف و تعجب با اشاره به اینکه در قرن ۲۱ نهادهای مدنی را می‌کوبند، اظهار کرد: همزمان با کوبیدن قدیمی ترین نهاد مدنی ایران، سازمان‌های برخواسته از حکومت را برمی‌کشند.

دبیر برگزاری چهل و چهارمین همایش اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران با بیان اینکه همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین با بیش از ۳۲۰۰ سال تاریخ اثبات شده میزبان این همایش مهم است، افزود: بنابر مصوبه شورای اجرایی اسکودا، پس از جلسه افتتاحیه حاضر، اعضای هیئت‌ها در کارگروه‌های ۵ گانه اعلامی به بررسی موضوعات خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه نتایج حاصله در جلسه هیئت عمومی روز پنج‌شنبه مطرح و بررسی خواهد شد، عنوان کرد: هیئت اجرایی همایش با شرکت همکاران از مدتی قبل تشکیل شده است؛ ضمن تشکر از این هیئت اعلام میدارم، هرگونه نقطه قوت از این دوستان بوده و هرگونه ضعف از بنده است.

وی درپایان خاطرنشان کرد: از دادگستری کل استان همدان و معاونین، شهرداری، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان همدان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و معاون وی تشکر لازم را به عمل می‌آورم.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
لینک کوتاه : https://scoda.org/?p=36768
  • نویسنده : روابط عمومی اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران
  • 851 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0
تماس باما