• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
12

همایش ملی خلیج فارس در شیراز برگزار می شود

  • کد خبر : 1950
  • ۲۴ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۳

شیراز – خبرگزاری مهر: همایش ملی خلیج فارس در خصوص بررسی مباحث حقوقی و تاریخی حاکمیتی ایران بر جزایر سه گانه توسط کانون وکلای فارس برگزار می شود. به گزارش خبرنگار مهر، دبیر اجرایی همایش ملی خلیج فارس بعد از ظهر شنبه در نشست خبری این همایش، گفت: این همایش یک روزه با حضور نمایندگان […]

شیراز – خبرگزاری مهر: همایش ملی خلیج فارس در خصوص بررسی مباحث حقوقی و تاریخی حاکمیتی ایران بر جزایر سه گانه توسط کانون وکلای فارس برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، دبیر اجرایی همایش ملی خلیج فارس بعد از ظهر شنبه در نشست خبری این همایش، گفت: این همایش یک روزه با حضور نمایندگان تمامی کانون های وکلای سراسر کشور در شیراز برگزار خواهد شد.

شهرام مختاری تصریح کرد: به دلیل اینکه کانون وکلا یک نهاد مدنی است نمی تواند به طور مستقیم در خصوص دعوت از سفرای کشورهای خارجی و مسئولین ارشد کشور اقدام کند به همین دلیل این کار را با هماهنگی مسئولین ارشد استان انجام داده ایم.

وی افزود: سخنرانان این همایش از میان وکلای بزرگ کشور، مورخین و تاریخ شناسان انتخاب شدند  که اسناد جدید در خصوص حاکمیت ایران بر این جزایر را ارایه خواهند کرد.

دبیر اجرایی همایش ملی خلیج فارس یادآور شد: حاکمیت بسیاری از جزایر استراتژیک خلیج فارس از سالیان گذشته بر عهده ایران بوده اما همچنان برخی از کشورهای حوزه خلیج فارس بر سخنان بی منبع خود تاکید دارند.

مختاری ادامه داد: این همایش به عنوان تاکید بر حاکمیت ایران بر جزایر سه گانه از دیدگاه حقوقی برگزار می شود.

وی تصریح کرد: در حاشیه این همایش نیز نمایشگاه تخصصی از اسناد و کتب مربوط به این حاکمیت راه اندازی می شود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
لینک کوتاه : https://scoda.org/?p=1950
  • 1054 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای همایش ملی خلیج فارس در شیراز برگزار می شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0

دیدگاهها بسته است.

تماس باما