• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
14

پرداخت حق بیمه ایام طرح خدمت پزشکان و پیراپزشکان الزامی است

  • کد خبر : 604
  • ۰۲ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۲

هیات عمومی دیوان عدالت اداری اعلام کرد: پرداخت حق بیمه ایام طرح خدمت پزشکان و پیراپزشکان الزامی است هیات عمومی دیوان عدالت اداری با رفع یک مورد تعارض آرای صادره از سوی شعب این مرجع قضایی، پرداخت حق بیمه ایام طرح خدمت پزشکان و پیراپزشکان را الزامی دانست. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، متن […]

هیات عمومی دیوان عدالت اداری اعلام کرد:

پرداخت حق بیمه ایام طرح خدمت پزشکان و پیراپزشکان الزامی است

هیات عمومی دیوان عدالت اداری با رفع یک مورد تعارض آرای صادره از سوی شعب این مرجع قضایی، پرداخت حق بیمه ایام طرح خدمت پزشکان و پیراپزشکان را الزامی دانست.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، متن رای شماره ۲۰۶ هیات عمومی دیوان عدالت ادرای به شرح زیر است: «اولا نظر به اینکه در پرونده شماره ۸۹۰۹۹۸۰۹۰۰۰۷۷۵۴۵ شعبه سوم دیوان عدالت اداری شاکی بعد از تصویب تبصره ۳ الحاقی به ماده ۱۱ قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان مصوب ۱۳۷۹/۷/۳ در اجرای قانون مذکور به تعهد خویش عمل کرده است و پرداخت حق بیمه ایام خدمت را درخواست کرده است و در پرونده‌های دیگر پرداخت حق بیمه ایام طرح خدمت قبل از تصویب قانون تبصره ۳ الحاقی به ماده ۱۱ قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان درخواست شده است، بنابراین پرونده شعبه سوم از موضوع تعارض خارج است و در دو رای دیگر تعارض محرز است.

ثانیا با توجه به مفاد رای هیات عمومی دیوان عدالت ادرای به شماره دادنامه ۳۷۵-۱۳۸۸/۵/۴، رای شعبه اول دیوان به شماره دادنامه ۹۰۰۹۹۷۰۹۰۰۱۰۰۵۶۷-۱۳۹۰/۳/۸ صحیح و موافق مقررات تشخیص داده می‌شود. این رای به استناد بند دو ماده ۱۹ و ماده ۴۳ قانون دیوان عدالت اداری برای شعب دیوان و سایر مراجع اداری مربوط در موارد مشابه لازم الاتباع است».

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
لینک کوتاه : https://scoda.org/?p=604

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0

دیدگاهها بسته است.

تماس باما