• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
10

کارگاه آموزشی حل و فصل اختلافات حمل و نقل

  • کد خبر : 25248
  • ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴

بسمه تعالی با توجه به استقبال گسترده جامعه حقوقی از دوره جامع آموزش داوری که در سال ۱۳۹۲ به وسیله مرکز داوری اتاق ایران برگزار گردید، بخش آموزش و تحقیقات مرکز در نظر دارد در سال جاری دوره های آموزش داوری را با موضوعات تخصصی تر و سطح کیفی بالاتر برگزار نماید. در همین راستا […]

بسمه تعالی

با توجه به استقبال گسترده جامعه حقوقی از دوره جامع آموزش داوری که در سال ۱۳۹۲ به وسیله مرکز داوری اتاق ایران برگزار گردید، بخش آموزش و تحقیقات مرکز در نظر دارد در سال جاری دوره های آموزش داوری را با موضوعات تخصصی تر و سطح کیفی بالاتر برگزار نماید.

در همین راستا تغییراتی در برنامه آموزشی مرکز ار لحاظ شکل و محتوی اعمال شده است.

از جمله این تغییرات یرگزاری کارگاه های آموزشی با افراد کمتر و به صورت رو در رو می باشد. از دیگر تغییرات می توان به تخصصی و موضوعی شدن دوره ها و کارگاه های آموزشی اشاره کرد.

اولین دوره از این دوره ها کارگاه آموزش حل وفصل اختلافات حمل ونقل می باشد . مدرس این دوره آقای سهیل مهرآمیز استاد دانشگاه، داور مرکز داوری می باشند که سالها در زمینه حمل و نقل و حل وفصل اختلافات فعالیت نموده و دارای تجربه علمی و عملی ارزشمند در این زمینه می باشند.

مهلت ثبت نام این دوره تا ۱۵اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ می باشد و زمان برگزاری دوره ۲۲ اردیبهشت ماه تعیین شده است.

یاد آور می گردد، به دلیل نحوه برگزاری کارگاه که به صورت گروهی و رو در رو می باشد ظرفیت این دوره محدود بوده و ممکن است پیش از انقضای مهلت ثبت نام ظرفیت تکمیل گردد. لذا مقتضی است علاقمندان پیش از ثبت نام به سایت مرکز مراجعه نموده و پس از مطالعه اطلاعیه ها و اطمینان از ظرفیت اقدام به ثبت نام نمایند. ثبت نام صرفا از طریق بخش ثبت نام سایت مرکز صورت می پذیرد.

هزینه دوره :۴،۰۰۰،۰۰۰ریال

شماره حساب: ۵۱۴۷۰۴۸۵۷۷

بانک ملت

به نام مرکز داوری اتاق ایران

news19

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
لینک کوتاه : https://scoda.org/?p=25248
  • 1408 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای کارگاه آموزشی حل و فصل اختلافات حمل و نقل بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0

دیدگاهها بسته است.

تماس باما