• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
11

کانون وکلای مرکز ارتباط سازمانی با موسسات حقوقی ندارد

  • کد خبر : 25170
  • ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۱

رییس کانون وکلای دادگستری مرکز گفت که این کانون هیچ‌گونه ارتباط سازمانی با هیچ یک از موسسات حقوقی ندارد. علی نجفی‌توانا در گفت‌و‌گو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این مطلب اظهار کرد: در همایش سالانه یکی از موسسات آموزشی، برخی از اعضای هیأت مدیره کانون مرکز حضور داشتند که حضور آنها […]

رییس کانون وکلای دادگستری مرکز گفت که این کانون هیچ‌گونه ارتباط سازمانی با هیچ یک از موسسات حقوقی ندارد.

علی نجفی‌توانا در گفت‌و‌گو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این مطلب اظهار کرد: در همایش سالانه یکی از موسسات آموزشی، برخی از اعضای هیأت مدیره کانون مرکز حضور داشتند که حضور آنها باعث بروز سوالاتی در خصوص رابطه کانون مرکز با این موسسات شد.

وی افزود: کانون وکلای دادگستری مرکز ضمن قدردانی از زحمات تمامی موسساتی که در زمینه ارتقای توان علمی متقاضیان ورود به عرصه وکالت فعالیت دارند، اعلام می‌کند که این کانون هیچ گونه رابطه سازمانی با هیچ یک از موسسات حقوقی ندارد و شرکت برخی از همکاران ما در همایش‌ها و نشست‌های این موسسات و سایر موسسات آموزشی به معنای حمایت و تائید عملکرد یا موضع‌گیری کانون چه به صورت مثبت یا منفی در رابطه با برآیند فعالیت آن‌ها نیست.

رییس کانون وکلای دادگستری مرکز یادآور شد: برای کانون وکلای دادگستری مرکز تمام موسسات به عنوان موسسه آموزشی دارای اعتبار واحد هستند و حضور یا عدم حضور در نشست‌ها و همایش‌های این موسسات نباید نشانه حمایت یا عدم حمایت کانون وکلا و هیات مدیره آن به عنوان شخصیت حقوقی تلقی شده و یا موجب ایجاد امتیاز یا سلب امتیاز از آنان شود.

نجفی‌توانا ادامه داد: کسانی که برای ورود به حرفه وکالت قصد دانش افزایی دارند بدانند که آموزش در هر موسسه‌ و قبولی آنان به علت ارتباط یا عدم ارتباط با کانون وکلا نیست.

وی تاکید کرد: حضور بعضی از اعضای هیأت مدیره در نشست های برخی از موسسات نباید به نمایندگی از هیأت مدیره یا کانون وکلا تلقی شود.

انتهای پیام

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
لینک کوتاه : https://scoda.org/?p=25170
  • 1295 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای کانون وکلای مرکز ارتباط سازمانی با موسسات حقوقی ندارد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0

دیدگاهها بسته است.

تماس باما