• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
12

گزارش چهارمین همایش بین المللی حقوق تجارت بین الملل ۱۳۹۴/۲/۳

  • کد خبر : 25255
  • ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۹

                    کانون وکلای دادگستری مرکز به سنت دوسالانه خود امسال موفق شد که چهارمین سمینار بین المللی خود را در زمینه حقوق تجارت و اینبار با موضوع سرمایه گذاری خارجی و حمل و نقل بین المللی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه دوم و سوم اردیبهشت برگزار […]

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کانون وکلای دادگستری مرکز به سنت دوسالانه خود امسال موفق شد که چهارمین سمینار بین المللی خود را در زمینه حقوق تجارت و اینبار با موضوع سرمایه گذاری خارجی و حمل و نقل بین المللی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه دوم و سوم اردیبهشت برگزار نماید.

 

 

سالن اجلاس دانشگاه شهید بهشتی مملو از اساتید حقوق ، وکلا و جوانان مشتاق و با انگیزه ای بود که منتظر بر گزاری این همایش بودند . سرود جمهوری اسلامی ایران و سپس آیاتی از کلام الله مجید آغازگر سمینار در ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه بود.

 

 

در ابتدای این همایش  جناب آقای دکتر رضا یزدی دبیر همایش ضمن خوش آمد گویی به حضار در خصوص درجه علمی این سمینار اظهار داشتند، که مرکز مطالعات حقوقی بین المللی CILS  در صورت حضور موثر افراد در سمینار یک واحد گزرانده شده (دوره فوق لیسانس  LL.M ) محسوب می نماید و همچنین با توجه به مصوبه هیات مدیره محترم کانون وکلای مرکز و درخواست کمیسیون امور بین الملل برای کار آموزان محترم وکالت که دو روز را به طور موثر شرکت نمایند، یک امتیاز  از پنج امتیاز کار آموزی در نظر گرفته خواهد شد.

 

 

 

سپس جناب آقای دکتر نجفی توانا ریاست محترم کانون وکلای مرکز و پس از ایشان آقای دکتر قنبری جهرمی رئیس کمسیون بین الملل مرکز سخنانی در خصوص افتتاحیه سمینار بیان داشتند.

 

 

 

در ادامه  جناب آقای آلتوس جوبرت از طرف مرکز مطالعات حقوقی بین المللی  CILS به حضار خوش آمد گفت و در مورد سابقه همکاری دو مرکز توضیحاتی بیان نمودند ، ایشان اظهار داشتند که این همکاری علمی و حرفه ای برای ما بسیار ارزشمند است و امیدواریم این همکاری ها  ادامه داشته باشد.

 

 

با توجه به تعداد سخنرانان و پنل هایی که به موجب برنامه های طراحی شده و ذکر شده و بروشورهای این سمینار قید شده بود ، از ابتدا مشخص بود که مجالی برای اتلاف وقت نخواهد بود و برنامه طبق زمانبندی اعلامی با اندکی تاخیر و با حضور شرکت کنندگانی که پیشتر نسبت به ثبت نام اقدام نموده بودند و مدعوین از حقوقدانان و وکلا و قضاوت و اساتید دانشگاه ها به کار خود ادامه می داد.

در این بین جالب توجه بود که سخنان سخنرانان مطالب خود را با استفاده از پاورپوینت در حد توان، جنبه بصری داده بودند.

 

 

همچنین سخنان سخنرانان فارس زبان بصورت همزمان برای میهمانان خارجی و سخنان ایشان برای میهمانان ایرانی ترجمه می شد.

 

 

برگزارکنندگان نوید دادند که طی چند روز آتی کلیه سخنرانی ها در قالب لوحه های فشرده در کانون مرکز قابل ارائه به متقاضیان باشد.

 

 

 

این سمینار با همکاری مرکز مطالعات حقوق بین الملل اتریش CILS و با حضور و سخنرانی نمایندگان آن مرکز آقایان Janis Zelmenis و دکتر Knut Schulte و Campbell و خانم Alessandra Franchi تشکیل شد و سخنرانان ایرانی طبق برنامه اعلام شده عبارت بودند از آقایان دکتر قنبری جهرمی، رضا یزدی ، سید مصطفی زین الدین ، شراگیم شمس ، محسن محبی، محمد نبی و خانم ها دکتر پروین محمدی دینانی و لعیا جنیدی.

 

 

اعضای کمسیون بین الملل مرکز تلاش مضاعفی در بهبود بخشیدن سطح کیفی و کمی سمینار امسال بخرج داده است که حاصل آن نظم و غنای علمی نسبتا مطلوب آن بود.

 

ریاست محترم اسکودا آقای بهمن کشاورز نیز جزء مدعوین برنامه افتتاح حضور داشتند. گزارشات مبسوط پس از درج در سایت کانون مرکز قابل دسترسی خواهد بود.

 

تهیه و تنظیم : نرگس کرمی

 

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
لینک کوتاه : https://scoda.org/?p=25255
  • 1069 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای گزارش چهارمین همایش بین المللی حقوق تجارت بین الملل ۱۳۹۴/۲/۳ بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0

دیدگاهها بسته است.

تماس باما