• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
31
در سفر استانی به کانون وکلای استان چارمحال و بختیاری

شرکت در مراسم تحلیف کارآموزان وکالت کانون وکلای دادگستری چارمحال و بختیاری

  • کد خبر : 33370
  • ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۳
شرکت در مراسم تحلیف کارآموزان وکالت کانون وکلای دادگستری چارمحال و بختیاری
رئیس و نائب رئیس اسکودا در سفر به استان چارمحال و بختیاری در مراسم تحلیف کارآموزان دوره یازدهم کانون وکلای دادگستری این استان شرکت نمودند.

به گزارش روابط عمومی کانون‌ وکلای دادگستری استان چارمحال و بختیاری، رئیس و نائب رئیس محترم اسکودا در سفر به این استان در مراسم تحلیف کارآموزان دوره یازدهم شرکت نمودند.

این مراسم که با شرکت اعضای محترم هیئت مدیره کانون وکلای استان و تنی چند از مقامات قضایی استان از جمله رئیس محترم دادگستری شهرستان و دادستان محترم مرکز استان و پیش کسوتان وکالت استان برگزار گردید، تعداد ۱۳ کارآموز با قرائت سوگند و انجام تشریفات لازم وارد جرگه ی وکالت شدند.

دکتر جعفر کوشا در این مراسم بیان داشتند: وکالت شغل شریفی است و عزیزانی که امروز وارد این حرفه می شوند باید بدانند که این حرفه بسیار سخت است، دکتر کوشا ضمن تبیین مراسم تحلیف خطاب به کارآموزان گفتند شما به خداوند قسم یاد می کنید که همواره اجرای قانون را در اولویت قرار دهید و همواره رعایت احترام را به مقامات قضایی و اصحاب دعوا داشته باشید.
ایشان به کارآموزان توصیه نمودند که شرافت شما تضمین اجرای این قسم نامه است و شما باید همواره این مطلب را مد نظر داشته باشید.

در ادامه رئیس محترم دادگستری شهرستان شهرکرد آقای دکتر قائدی با بیان سابقه قسم در آیات قرآن کریم و تشریح ریشه های دینی آیین قسم خطاب به کارآموزان بیان داشتند :
شما عزیزان باید در کار خود صداقت را مد نظر داشته باشید، صداقت با مقامات قضایی و با اصحاب دعوی، و داشتن صداقت می‌تواند برای شما موفقیت های خوبی را بدنبال داشته باشد.
همچنین ایشان خطاب به کارآموزان بیان داشتند که سعی کنید همواره از مظلوم دفاع کنید و در برابر ظلم ظالم بایستید، و بدانید چیزی مهم تر از اجرای عدالت وجود ندارد.
در پایان ایشان ضمن تبریک به کارآموزان دوره یازدهم برای این عزیزان آرزوی موفقیت نمودند.

پس از ایراد سخنرانی مطابق روال هرساله کارآموزان در مقابل مقامات متن سوگند نامه را قرائت و پروانه وکالت خود را از مقامات حاضر در جلسه دریافت نمودند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]
لینک کوتاه : https://scoda.org/?p=33370
  • نویسنده : روابط عمومی اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران
  • 3067 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0
تماس باما