• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
19
  وکیل انوری زاده- رییس اسبق کانون وکلای اصفهان و نایب رییس ادوار اسکودا

اینجا اتحادیه کانون‌هاست نه وکلا / کسانی که از انتخابات انتقاد کردند، افراد هستند و نه کانون‌ها/ اکثریت کانون‌ها در انتخابات اخیر مشارکت داشتند

  • کد خبر : 32929
  • ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶
اینجا اتحادیه کانون‌هاست نه وکلا / کسانی که از انتخابات انتقاد کردند، افراد هستند و نه کانون‌ها/ اکثریت کانون‌ها در انتخابات اخیر مشارکت داشتند
 اینجا اتحادیه کانونهاست نه اتحادیه وکلا. در انتخابات اخیر اتحادیه از مجموع ۲۵ کانون ۱۸ کانون شرکت کردند و ۳ کانون هم بعداً آن را تأیید کردند. این یعنی اکثریت. کسانی که از این انتخابات انتقاد کردند، افراد هستند نه کانون‌ها. باید دید آیا کانونها هم در انتقادی دارند. نظر افراد تأثیری در چارچوب اتحادیه کانونها ندارد.

جناب آقای انوری‌زاده- رییس اسبق کانون وکلای اصفهان و نایب رییس ادوار اسکودا – در نشست هم‌اندیشی و تجلیل از روسا و مدیران ادوار در روز پنج شنبه ۲ بهمن ماه طی سخنانی فرمودند:

سلام خدمت همه دوستان و درود به غایبان جلسه. خداوند روح مرحوم کشاورز دوست عزیزم را رحمت کند. همچنین آقایان قربانی و مصباح. چند نکته را مختصر عرض می‌کنم. اینجا اتحادیه کانون‌های وکلاست. زمانی با همفکری جناب آقای دکتر تقی‌خانی در نظر داشتیم که اتحادیه ملی وکلا هم داشته باشیم که متأسفانه محقق نشد.
 همان طور که جناب آقای جندقی فرمودند، باید بین کانون‌های وکلا وحدت و هماهنگی ایجاد کنیم. از سال ۱۳۷۷ تاکنون جناب جندقی در کوران این قضیه بوده‌اند. اتحادیه در همه زمینه‌ها ارتقاء و تعمیق و گسترش یافته و به سمت اهداف خود پیش رفته است.

 اینجا اتحادیه کانون.هاست نه اتحادیه وکلا. در انتخابات اخیر اتحادیه از مجموع ۲۵ کانون ۱۸ کانون شرکت کردند و ۳ کانون هم بعداً آن را تأیید کردند. این یعنی اکثریت. کسانی که از این انتخابات انتقاد کردند، افراد هستند نه کانون‌ها. باید دید آیا کانونها هم در انتقادی دارند. نظر افراد تأثیری در چارچوب اتحادیه کانونها ندارد.

 سرلوحه کار اتحادیه از ابتدا ایجاد همدلی و اتحاد بین کانونها بوده است که نتیجه آن اتحاد بین وکلا خواهد بود. وظیفه اتحادیه ارتباط با تک تک وکلا نیست و امکانات این کار را هم ندارد. از زمان تأسیس تاکنون، اتحادیه به چشم‌اندازهای مورد نظر خود رسیده و بسیار هم بیش از آن عمل کرده است. جناب کشاورز سعی وافری در این زمینه داشتند و زحمات زیادی کشیدند. از زحمات همه عزیزان از گذشته تا کنون سپاسگزاری می‌کنم.

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 3.7]
لینک کوتاه : https://scoda.org/?p=32929
  • نویسنده :   وکیل انوری زاده - رییس اسبق کانون وکلای اصفهان و نایب رییس ادوار اسکودا
  • 1372 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0
تماس باما