• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
7
به مناسبت هفتادسالگی استقلال نهاد وکالت صورت گرفت:

ویژه‌نامه روزنامه اعتماد با مشارکت روابط عمومی اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران

  • کد خبر : 39122
  • ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶
ویژه‌نامه روزنامه اعتماد با مشارکت روابط عمومی اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران
ویژه نامه هفتادمین سالروز استقلال کانون وکلای دادگستری ایران در روزنامه اعتماد منتشر شد. نسخه الکترونیکی این ویژه نامه هشت صفحه‌ای از طریق سایت اسکودا و روزنامه اعتماد قابل دریافت است.

به گزارش روابط عمومی اسکودا، هفتم اسفند ماه سالروز استقلال نهاد وکالت و روز وکیل است و به همین مناسبت، روزنامه اعتماد با مشارکت و همکاری روابط عمومی اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) ویژه‌نامه‌ای در هشت صفحه منتشر کرده است.

گفت‌وگو با دکتر جعفرکوشا پیرامون مسائل صنفی و مرتبط با امور حرفه‌ای وکلای دادگستری و کارآموزان وکالت، نگاهی به محدودیت‌های ناشی از تبصره ماده ۴۸ آیین دادرسی کیفری، مسئولیت و وظایف نهاد وکالت در حوزه‌های حقوق عمومی و عامه، نگاهی به رویه‌های مداخله گرایانه در صدور و اخذ پروانه وکالت، نکوداشت یاد و میراث وکلا و حقوقدانان فقید و بازخوانی تاریخ استقلال نهاد وکالت از جمله مطالب مندرج در ویژه نامه هفتادسالگی استقلال کانون وکلای دادگستری ایران است.

این ویژه نامه هشت صفحه‌ای به صورت سراسری صبح امروز، یکشنبه هفتم اسفند ماه ۱۴۰۲ از سوی روزنامه اعتماد در تمامی استانهای کشور توزیع شده است.

علاوه بر این نسخه الکترونیکی این ویژه نامه نیز از طریق سایت روزنامه اعتماد و همچنین اینجا برای علاقمندان به مسائل حقوقی و وکالت دادگستری قابل دریافت است.

پیش از این نیز روابط عمومی اسکودا به صورت مستقل ویژه‌نامه وکیل مردم را به مناسبت روز وکیل و هفتادمین سالروز استقلال کانون وکلای دادگستری منتشر کرده بود که علاوه بر توزیع سراسری نسخه چاپی، به صورت الکترونیکی نیز قابل دسترسی می باشد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]
لینک کوتاه : https://scoda.org/?p=39122
  • نویسنده : روابط عمومی اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران
  • 383 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 1
تماس باما