• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
22

جلسه اصلاح آئین‌نامه لایحه استقلال کانون وکلا مورخ ۹۹/۰۹/۰۷ با حضور روسای کانون های‌ وکلای دادگستری ایران

  • کد خبر : 31832
  • ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲
جلسه اصلاح آئین‌نامه لایحه استقلال کانون وکلا مورخ ۹۹/۰۹/۰۷ با حضور روسای کانون های‌ وکلای دادگستری ایران
جلسه روسای کانون‌های وکلای دادگستری ایران با موضوع تصمیم‌گیری نهایی درباره اصلاح پیش‌نویس آیین نامه لایحه قانونی استقلال کانون وکلا از ساعت 9 صبح روز جمعه هفتم آذرماه به صورت حضوری و برخط برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا)، در آغاز این جلسه که با حضور رئیس اتحادیه جناب دکتر کوشا و نائب رئیس اتحادیه جناب دکتر ابراهیم کیانی، در محل اتحادیه و روسای کانون‌های وکلای دادگستری ایران به صورت برخط برگزار شد، دکتر جعفر کوشا ریاست اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران گفت: بناست بر اساس دستور جلسه امروز ان‌شاءالله به جمع بندی نهایی برسیم.
درباره آیین‌نامه براساس اخبار واصله مسئولان محترم قوه قضائیه به جد پیگیر موضوع هستند و ما نیز در حال تعامل و مدیریت موضوع برای ارائه بهترین راهکار و متن ممکن هستیم. براساس هماهنگی صورت گرفته با همکاران گرامی اعلام شد نظرات و دیدگاه‌های کانون‌ها واصل شده و در آیین‌نامه لحاظ شد. بنابراین امیدوارم همکاران نهایت همکاری را داشته باشند تا به زودی بتوانیم نسخه نهایی آن را به قوه محترم قضائیه ارائه دهیم. النهایه باید بگویم از زحمات کارگروه و تلاش‌های شبانه روزی که داشته‌اند متشکرم.
امیدوارم امروز به جمع بندی نهایی برسیم.

 ریاست اتحادیه افزود: در آئین‌نامه پیشنهادی کارگروه محترم به موارد بسیار مهمی توجه داشتند. بحث‌های مربوط به کارآموزان، مسائل انتظامی و رویکردهای نوینی که مورد توجه قرار گرفته از اهمیت بالایی برخوردار است. بعضی مواد قبلی عینا آمده بعضی اصلاح و الحاق شده و برخی از مواد نیز تغییر کرده است. آیین نامه در بحث وکالت هوشمند به خوبی کار کرده و با کار نویی مواجه هستیم که می تواند منشا اثرات نیکو باشد.

 در ادامه دکتر جعفر کوشا از روسای کانون‌های وکلای دادگستری حاضر در جلسه دعوت کرد نظرات خود را در این باره مطرح کنند.
در همین بخش از نشست، روسای محترم کانون‌ها با تاکید بر کلیات آیین‌نامه نظرات خود را اعلام کردند و مقرر شد کارگروه نسبت به اعمال نظرات اقدام نماید.
 در این نشست روسا و نمایندگان کانون‌های وکلای دادگستری ایران درباره مواد و بخش‌های مختلف پیش‌بینی شده در پیش‌نویس آیین‌نامه لایحه قانونی استقلال کانون وکلا به بحث و تبادل نظر پرداختند و درباره موضوعات مطروحه به جمع‌بندی کلی رسیدند.

 جلسه جمعه هفتم آذر ماه با حضور دکتر جعفر کوشا رئیس اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران، دکتر ابراهیم کیانی نائب رئیس اتحادیه و روسا و نمایندگان کانون های وکلای دادگستری ایران برگزار شد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]
لینک کوتاه : https://scoda.org/?p=31832
  • نویسنده : روابط عمومی اتحایه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران
  • 1209 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0
تماس باما